Tack !!

Tack för alla som ställer upp för mig och stöttar mig i det här, utan er hade jag aldrig klarat det !! Med ert stöd ska jag säkert komma upp på fötter snart igen. Har inte ätit eller sovit på två dagar nu men jag försöker.

Visste att det inte skulle funka med distansförhållande .. men det känns ändå hemskt älskade verkligen honom och han sa detsamma om mig. Han sa att vi är bara 17 år och livet behöver honom där och mig här och vi ska leva i nuet. Han har tydligen träffat ngn som han tycker om, men han sa att jag var han första största kärlek och jag kommer alltid ha en plats i hans hjärta.

Allt går skit för mig nu, har ett prov imorgon som avgör om jag får mvg i matte eller inte, men trots det ligger jag i sängen och ska sova nu.. orkar verkligen inte !!! Förut var det han som fick mig att orka.. när jag kände att jag inte orkade med livet eller hade ork för att sätta mig och plugga 5 timmar så gjorde jag det.. de var tack vare honom att jag hade en underbar pojkvän som älskade mig fick mig att orka.

Från Johanna:

Linnea, även om du inte känner att jag är ett stort stöd för dig så är jag de, jag kan inte säga att jag vet hur du känner och förstår hur du mår men jag har varigt med om samma sak så jag vet på ett ungefär och det är bara att ta livet som det kommer, ibland är det bra att tänka som muslim Oskar. Nu när du piggar upp dig lite måste du tänka på att ha roligt och göra allt du ville göra förut men inte kunde. du kommer hitta true love i sverige också, det är bara en tidsfråga, det kanske händer imorn eller om ett år, men den kommer komma, kärleken kommer när man som minst anar det, när man som minst letar efter den. Jag förstår att det är svårt att bara glömma han och allt han har gjort för jag vet vilken relation ni hade till varann, men det ända du kan göra är att sudda ut tavlan och börja leva ett liv i sverige, och inte i 11 månader längta till ett ställe som bara varar i en månad. Det är som att drömma en dröm när man åker ner, inga bekymmer bara leva livet. Det kommer bli svårt när ni nu träffas för du vet inte hur du ska reagera men han vill iallafall vara din kompis och umgås med dej. hällre vänner än inget alls, jag finns här dag som natt ifall du behöver någon att prata med, och jag ska lyssna och ge dig råd.. inte Douglas råd, utan bra råd. ta hand om dig gumman och ryck upp dig, älskar dig mammie. ♥

Tack så hemskt mycket för ert stöd, johanna och nicole och alla andra jag älskar er !!


// Pussar Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0