Skäms

Förlåt, men mitt bredband hemma e cp så internet funkar inte, vilket suger !! Är sjuk nu .. vilket också suger!! Men nu är jag hemma hos nicole och ska göra årsbok, vi har gjort en årsbok sen vi var små där vi samlar bilder och skriver massa saker om året. Sjukt kul att läsa sen !!

Nu är det nytt år och man ska försöka hålla sina nyårslöften vilket inte alls går bra!! Har redan brutit mot två av mina löften .. inte tänka på nikos och leva mitt eget liv här i sverige. Vilket inte alls går bra.. sitter här och lyssnar på låten som han sjöng för mig och tänker på han som faan. Och igår träffa jag en snubbe som var sjukt lik honom  vilket inte gjorde saken bättre !! Andra nyårslöftet var att äta bättre och börja träna, nu sitter man här och käkar godis och popcorn. Fy på mig !!!



// Pussar Linnea Klicka för att stänga bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0