Livet rullar på som vanligt ...

Nu är måndagen slut och det är bara 4 dagar kvar till helg !! :D Imorgon har jag mattekompletering så om jag klarar den får jag mvg och så har jag något könsjukdomsprov i biologin så får mvg om jag klarar den också !! Jävligt nice .. Men får se hur det går imorgon.

Är fortfarande nere och deppig .. Dampar ur för minsta lilla grejen här hemma. Feel sorry for my mammie !! Älskar dig och det är inte menat att jag ska vara så här.. mår bara skit nu så inge illa menat om jag kan få dampryck !! Igår blev jag skitsur och fick damp för att de inte fanns någon purjolök hemma.. Börja bråka med mamma och pappa för de och slutade med att jag sprang ut och va skit sur !! Går alltid ut och springer när jag blir sur (a) ..

Faan killen förvirrar mig !! Han pratar med mig som faan .. Lägger till mina syskon och kompisar på facebook nu, som att han ska börja bry sig nu. Och så heter han, how i wish you were here på facebook. Vad faan hur ska jag komma över han då .. gud kan han sluta och bara tänka på sig själv !! När det ända jag gör är att tänka på honom :(

Imorgon börjar jag jobba .. ska bli nice att få en inkomst!! Får som sagt 250 :- i timmen, vem tackar nej lixom ?! Nu ska jag plugga lite och sen ska jag sova man ska trots allt upp klockan 6 imorrn och dagen börjar med idrott. WIHOO !! Så pigg man är på de!

Johanna, Nicole och Linnea i ett nötskal !! ..





// Pussar Linnea

 


Kommentarer
Postat av: johanna

sexiga :D

2010-01-12 @ 18:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0