KNAS !

Idag har jag varit hemma .. gick upp klockan 6 för att åka till skolan som började 8. När man kom till skolan hade man tydligen en kompletering i matten första dagen, sjukt eftersom att den där jävla ingegerd sa att jag redan hade mvg i matte C. Smart som jag va började jag bråka med kärringen, jävla cenila kärring asså !! Hon blev skit sur på mig och fräste tillbaka.. jag lacka sönder ringde pappa och han körde hem mig. Tragiskt att man gnäller över ett betyg men vad faan .. min framtid. Klaga så slipper göra det där fucking provet. Har trots allt fått mvg på 3 av 4 prvov. Men ska göra något muntligt på tisdag.

I helgen så ska jag jobba för dyrbergkern, väldigt otaggad och måste plugga. Men det är ändå riktigt kul.. jag får se deras nya kollektion och får ju även smycken i betalning!

Så .. min helg som jag trodde jag skulle få tillbringa i sängen med täcket över huvudet, det kommer inte hända !! Min helg = Plugg,  plugg och plugg + jobb

Var nere i centrum med johanna senare och köpte ett par skit balla jeans shorts på hm för 249 :- Kan få se dem senare .. är så fruktansvärt kallt så vägrade sätta på mig shortsen och fixa ..



// Pussar Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0