..

Igår kompleterade jag matten så nu har jag fått MVG i kemi a, biologi b, och matte c :D Är skit glad. Idag har jag först varit i skolan, var chill gjorde inte mkt alls. Sen åkte jag direkt till jobbet och nicole följde med, efter de 2 jobbiga timmarna så var jag ändå jävligt glad. 500 kronor för det är inte dåligt! Sen åkte vi till donken i slussen och åt för nicole skulle slinga håret hos amanda vid halv 9. De var 3 roliga timmar .. hade salongen för oss själva (a) Amanda fixade nicoles hår, jag färgade håret på dennis för amanda sa att hon inte skulle hinna. Och dennis tog hål på nicole i örat. där uppe. Haha han påstod att han hade gjort de flera gånger med pistol .. xD

Sen hade vi race tillbaka hem, jag och dennis åkte i dennis bil och amanda och nicole åkte i mandas bil. Hehe skit kul ..

Men nu ska jag och nicole sova snart !! Laddar upp lite bilder imorgon.. orkar inte överföra dom till datan nu.

//Pussar Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0