Bilder från lovet!

Har inte orkat ladda upp bilder under under lovet men här kommer det från jul och nyår och kanske lite annat, kommer inte ihåg.

En god sallad jag och Linnea gjorde innan skolan sluta förra året, bara jag som blir sugen ?
Jag och Linnea på HeronPussel ockuperade på min jacka när jag hade bråttom
julstädat rum !
granen
back-up granen
Jag på lilla jul
Lilla jul !
Jag och pappa (A)
Mina julklappar från mamma,pappa & Johanna
Jag på jul
Johanna på jul
Julbordet och släkten !
Bevis på att jag var med (A)
Bevis på att Sebbe var med Bevis på att morfar med ! :)
Jag och mamma efter jul
Mamma och Jem på nyårJag på nyår, mormor, morfar och Johanna var oxå med :)
våra bananasplits idag :D
Och det här är typ en beskrivning på dagen x) , pluuggg, plugg , data , tv och njutning ! (huvudkliare) (A)


//Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0