Varsegod Emily !!

Skämms på Nicole som inte har bloggat idag .. hon har ju trots allt varit sjuk och varit hemma hela dan. Håller också på att bli sjuk, tråk ! De har hänt ganska mkt under tiden man inte har bloggat och vi ska försöka få upp bloggandet lite !!

I helgen var vi iallafall på ålandsbåt eller finlandsbåt var de xD De var jätte roligt !! Nicoles kusin och hans kompisar kom från grekland så vi skulle åka med dem. Riktigt roliga filurer .. haha bjöd oss på drinkar också ;) Sen efter att vi har varit o festat ett tag följde vi med några till rummet och var där resten av natten .. haha inga detaljer på den punkten! Men kul hade vi iaf .. Jag Johanna, Nicole, Nv, Aleksis, Ville och Juuso !! xD Lite mer detaljrikt från nicoles sida kanske .. jag säger bara inga kommentarer !!

Lite bilder:


Hhaha




söta Nicole !!







Sliten dagen efter


Blev inte så många bilder men alltid något .. vi va ju som sagt upptagna så de blev inte så många bilder .. Nu måste jag plugga lite vilket blir väldigt svårt. Mamma har okuperat mitt rum så i en vecka delar jag rum med mina tre yngsta syskon Alma, Mållgan och Milla .. Håller redan på att dö första dagen, ingen privacy och dem går mig på nerverna !!! Även fast jag älskar dem !!

//Pussar Linnea


Kommentarer
Postat av: emily

TACK LINNEA!:D

2010-02-03 @ 22:38:20
Postat av: Linnea

Haha varsegod :D

2010-02-04 @ 13:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0