Den är här ! :)

jag kom precis hem från bion med Linnnea. den va fan bra, annorlunda typ, men bra ! :). Grekiskan var också kul, men dansläraren droppa en bomb. vi ska tydligen ha dansuppvisning nu på lördag vid halv 12 nånstans. De går inte ihop me min tävling ! . men båda är ju i skanstull så får försöka. Men kommer se ut som en risig sak med blött okammat hår, Iiiinte kuul! Sen var vi och fråga prao på Lillholm oxå och vi behövde knappt säga ett ord dom sa Ja direkt, woho :) .

Min bikiniöverdel kom idag! , råka beställa en i fel storlek förut så fick börja om-.-. Sen kom underkläderna jag hade beställt ! :D. Lite kul att både bikinin och bhn matchade till trosorna ! :)


 


Har inte plattat håret på länge nu. Men lockarna blir ganska fina så det behövs typ inte, plattar bara topparna :). De är fint :)


         



// Nicole

Kommentarer
Postat av: emily

Du ska inte platta håret, det är fint som det är! :D:D

2010-02-11 @ 15:42:00
Postat av: Nicole

tack Emily, men de lockarna blir inte så bra varje dag x). <3 Simmar du lördag fm ? :)

2010-02-12 @ 00:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0