Tävling

Tja, Nu har jag vart barnvakt, typ klart. Tänkte sova snart för idag berätta Anders att jag har tävling imorn oxå ! , blev fett deprimerad :(, När ångesten var slut så kommer ny. Ska simma .. -.-. 200 fjäril gick helt okej. Körde på 2.47 nånting men blev sjuukt trött :(, ingen kul känsla... Fasst jag bara körde på teknik och inte fart ! Det tänker jag göra imorn på bröstsimmet oxå! , orkar inget annat..

Grekdansuppvisningen gick oxå bra! Jag kom ju senare, för jag hade tävlat, och dom hade lärt sig en helt ny dans!. Så när jag och Linnea gick till ett rum och hon lärde mig den men när vi kom tillbaka hade dom börrjat visa upp!, så vi fick hoppa in mitt i ;P . Nu ska vi börja lära oss mer avancerad dans på lördagar , oooh :p.

Melodifestivalen var ju skräp idag ! . Ingen låt var så bra, de var bara han i bidrag ett som va otroligt charmig, så låten blev ju okej. Måns är ju bra som alltid, vad han än gör, han har blicken. Sen gillade jag klippet på Dolf haha :D.

Men ska upp tidigt imorn( :( ) , Godnatt :) //Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0