Snökaos

Idag har det varit kaos i heela stockholm , speciellt i trafiken. Men så var det på ett annat ställe oxå ...
Efter skolan gick jag till eriksdal, var typ 30 min sen, för hade matteprov och slutade sent. Efter typ en halvtimme så bah piippiip , brandalarmet går :O. ja bah aha, ska man springa ut me blöt baddräkt i de här vädret men nej, vi fick springa till omklädningsrummet och byta om. Snart kom dom in och sa att simmarna kunde samlas i femtian. Snart fick vi hoppa i igen, men fönstrena, som öppnats automatuskt vid larmet, kunde bara stängas manuellt! Så efter ett tag blev det svinkallt att ligga där och simma så vi blev uppskickade :O. Sen fick jag skjuts hem av lotta, och jag kom hem en kvart efter Johanna, som åkt från Solna vid fem, och så kom jag hem före Hanna och Linnea som åkt direkt efter skolan:P

Jobbig dag! , pussar




Kommentarer
Postat av: emily

HAHAHAHAHA! :D

2010-02-24 @ 21:56:41
Postat av: Anonym

tråkigtttttttttttttttt

2010-02-24 @ 22:05:42
Postat av: emily

uppdatera!!!!

2010-02-28 @ 12:57:10
Postat av: emily

dags att uppdatera?

2010-03-09 @ 20:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0