Niiicole

Ligger och kollar på so you think you can dance. Gillar det inte så mycket, men det finns verkligen inget annat på tv right now !. Precis gjort en läxa..och insett, va faan två prov nästa vecka, måndag tisdag, fysik och matte. oh, nu i helgen kommer de bli massa, PLUGG!. Sen är det en vecka kvar, och så lov :D. Sen efter lovet så är det bara nån månad kvar till jag drar till Malta :D. Och direkt efter det fyller Hanna 18 ... Orättvist..

Snart kommer Cindy hem :D, saknat henne som fan. Hon behövs i vardagen ! :)

I söndags var jag hemma hos mormor och morfar och åt. Dom bjöd på oxvile och vi spela kort jättelänge :D. Börjar bli rädd. Gillar att umgås med dem, inte så mycke tid kvar..

På fredag är det idrottsdag i skolan, jag Hanna och Linnea har valt simning, så vi ska simma då igen :).. Sen nästa fredag är det isvaksbad, ser int fram emot det!




åååh!, här va jag brun när hon kommer tillbaka kommer de va helt tvärtom :(. Linnea och jag får ta och sola snart för att kunna jämnföras me våra kära vänner Cindy o Hanna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0