Helg- check

I lördags morgontränade jag, fan va duktigt :D. Linnea följde tillochmed me och låg ensam och simma innan de andra motionssimmarna kom :P. Efter det gick vi och åt donken 8-/, med ousama x). Sen gick vi på stan ett tag, Linnea blev blåst på ett par string x). Sen var det grekdans i våran nya grupp :) . Det gick bra hehe, Johanna hitta aldrig dit, fail:/.    på kvällen blev det oxfilé, haha de kan jag göra till en vana att få varje vecka (A). Sen var det melodifestivalen, hejade på Darin, den mörka och alcazar. Han mörka killens låt var skön att lyssna på, men skulle vara lite halvpinsamt om Sverige skicka den låten till Esc.

Idag har de vart plugg, plugg, film,bak,plugg,gäster,plugg,cam, och plugg. Asså shit va jag är trött på trigonometri x) . Men förutom plugget var ju mormor, morfar och gudmor/moter Åsa här ! :) . De är ny månad så morfar gav mig 600 kronor, för maten, plus att han gav mig 30 euro som fickpengar till malta :D, tack morfar ♥ Av mormor fick jag och Johanna varsinn korg :), gulligt ! ♥ vi åt och spela kort och sånt , sen åkte dom hem .

Nu ska jag sova för ska tilll fördjupning med pluggänget imorn, Natti ♥

Kommentarer
Postat av: emily

ooh, att du orkar göra så mycket på en helg :(

2010-02-22 @ 21:37:51
Postat av: Nicole

hahah, skojar du det var en trååkig helg :D

2010-02-23 @ 00:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0