Halloj

Är överlycklig :D !! Hittat min plånbok som var spårlöst försvunnen .. Mamma hittade den i en legolåda långt ner någonstans. Sånt händer när man har småsyskon tydligen men det är skönt att den kom fram hade faan 5 dampanfall igår. Va as sur och ni som blev drabbade vet. Milla frågade om sin napp snällt och jag sa: Om DU tar fram min PLÅNBOK ska du få din napp !! Haha stackarn blir hotad av linne när man är 2 år. Nej men är glad nu iallafall.

Idag hade vi träning inför isvaken så vi badade på eriksdal och gjorde övningar. Ska bada isvak nästa fredag. Har inte så mycket plugg för tillfället så ska ta vara på min fria tid nu på en måndagskväll och kolla på bröllopsduellen jag lånade av johanna :D !! Ni får ha det så bra



// Pussar Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0