Grattis på namsdagen Nicole !! :D

Ni alla måste gratta Nicole på namsdagen.. :D
Haha de e fettisdagen idag! En bortförklaring till varför jag ligger i sängen och kollar på tv och äter semlor!
Har precis kommit hem från jobbet så jag tycker jag e värd det !!

Idag var en lååång dag med massa Matte D och Fysik lektioner. Fysiklabben va askul men fick lite damp, lite över entusiastisk brukar jag bli när jag vet att jah har rätt och kan något. Min lärare sa att jag hade gjort del men jag hade gjort rätt !! Jag använder sinussatsen!! Han ba nej de är fel .. Linnea fucka ur och 10 minuter senare okej man kan använde din kära sinussats :D !! Haha mitt anteckningsblock såg ut som om Einsten hade gone wild xD Citerat av Hanna.




// Pussar Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0