gokväll :)

Nu har jag pluggat färdigt, finito. Idag var det svenskaprov, eller mer uppsatsskrivande på plats i svenskan. Man hade inte behövt plugga ett skiit... Fick ha anteckningar, boken och internet till hjälp så...Aja tidspressen. Idag har jag legat och pluggat idrott... snaaark... Det är typ bara improvisera på plats , men en jävla lång text skrev jag nu oxå ! . 

Idag köpte mamma min nya favoritmascara till mig ! .  Brukar använda telescopic eller vad den heter, och jag älskar den men alla har tagit slut så lånade mammas i några dagar. Den heter Max faktor false lash effect, och den är skiitbra ! . går på några sekunder och de blir superjämnt :) . jag rekomenderar den starkt.



Imorgon är de ju fredag, alltså helg. fredag betyder oxå heldag, that sucks.. Men efter skolan ska jag gå och simträna sen ska jag hem och typ sova. kanske lägger mig vid tio eller nått, ska ju upp och simtävla på lördagmorgonen. 200 fjäril, fattar inte varför han anmälde mig på men men. Jag var sjuk förra veckan så det lär bli jobbigt med 200 !! och fjäril!!! Efter tävlingen har vi dansuppvisning i grekiskan, på skanstull :) . halvkul, inte satt vi har hunnit träna in danserna. På lördagkväll ska jag vara barnvakt och vi är ensamma hemma så det blir takoskväll med melodifestivalen :) . mitt på dagen på alla hjärtans dag, alltså söndag ska jag och Johanna hem till mormor och morrfar och äta middag. han ska hämta oss vid halv fyra, hatar att dom äter middag så tidigt. men det ska bli mysigt :)


Idag var hanna jättegullig :D. Jag och Linnea fick varsinn choklad där det stod "jag gillar dig", amen gillar dig också Hanna, mkt :) . Sen en rulle me typ små pastillkarammeller, eller något, där alla hade olika söta texter. fail att det stod My boy på en,men men . tack underbaraste Hanna! :)

Nicole



Kommentarer
Postat av: Anonym

nicole din tröjsi tacos stavas med C -.-

2010-02-12 @ 16:42:16
Postat av: Hanna

Aww sötnosar, you're welcome<3 :D

2010-02-13 @ 16:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0