Har precis kolla¨t på lets dance, det var ganska skönt att rabi åkte ut, han var inte direkt bäst på att dansa. Kollade även på twilight och new moon med nicole och amanda. Man blir lika kär varje gång man ser på den(a)
Planerna för imorgon .. hmm jag och nicole kanske drar och solar, det är deprimerande med vintern så lite sommarkänsla är inte fel.

Här är ett par av mina skor jag köpte :D .. Köpte ett par gympadojor, uggs, ett par vanliga svarta pumps och ett par stövlar också. Nu sitter Nicole och kollar på en sjuk spindelfilm ... Tror jag ska gå ner till mig nu, skulle behöva lite sömn för en gångs skull!




// Pussar Linnea

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Vart köpte du skorna, dom var skit snygga!:D

puss på dig<3

2010-02-06 @ 18:13:49
URL: http://vanessaolsson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Köpte dem på bianco, rea o grejjer :D

2010-02-22 @ 23:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0