En vecka avklarad...

Nu är det fredag :D Skönt som faan, inte för att jag ska göra något speciellt. Har grym huvudvärk men ska hitta på något med nicole, vi får bilda en sjukliga !

Idag var jag i skolan och gjorde två prov. Det gick bra, alla rätt på fysiken typ .. haha aslätt men de va bara något g prov. Sen gjorde jag en på plats essay på engelskan. Inte mitt starklaste ämne men jag hade ialafall ett bra ämne och massa bra argumnet. Skrev om att det är fel att män tjänar bättre än kvinorr även fast dom har samma jobb. That sucks ..

Men men bloggar senare då ska ni få se mina nya skor jag har köpt. Eller ett av dem, har köpt 5 par skor dom två senaste veckorna.. kan de vara för att lönen bara rullar in ?! :D Har fått nya smycken av annika också. Jobbade ju förut så har fått dem nu, as fiiina !! Laddar upp bild när jag kommer hem från centrum ska ner och handla lite godis med nicole.

Bild på mina nya smycken: Kostade tillsammans över 3000 men jag fick allt hade trots allt jobbat i 12 timmar (a) Men Gudmor e bäst så snäll hon är som ger mig massa dyra smycken !! <3



Seee yah !!

// Pussar Linnea


Kommentarer
Postat av: emily

Vad står det på brickan? :D

2010-02-05 @ 19:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0