Back in action !

Heej. Har varit sängliggande i två dagar på grund av sjukdom.. En viss människa smitta mig -.-. För alla som trodde att jag skulle ge mer detaljer på kryssningen så , näe xD. Aja har vart med om lite saker under tiden´vi inte bloggat enjoy :

* Ny termin= nya kurser. Vi blev av med Kemi ! woho , men nu har vi fysik, engelska, svenska,spanska, idrott och Matte D. Har inte vart så jobbigt än men de komer snart.

*Slingat om mitt hår hos Amanda och tagit ett impulshål i örat!, aj x) 

*haft första simtävlingen där jag simmade 50 bröst och lagkapp ! :)

* vart ensam hemma med Linnea och Johanna, den natten valde vi att spela kort och kolla på scooby doo xD.

*Fått reda på att 18-års presenten från pappa blir 8000 euro :D.

*Skadat stortån ! , huden gick bort :(

*bowlat och fått 160 poäng på en serie :D woho!

*shoppat , två par skor, ett par jeans, en väska, en jacka och bikinisar

* Cypern har blivit Malta, så simlägret blir i Malta :)

*vi kollade på film på grekiskan !

*det var fullmåne, den här månaden fucka jug ur på massa brudar.

*Min syrra har fyllt 15, GRATTIS

*Min kusin kom till Sverige. Saknat honom. Men vi var iallafall på kryssning, och linnea har ju berättat vad som hände där ^^ (A)  **lärt känna nytt folk. 

* Sen har jag ju Chattat me favoritCindy som är i Chile :(, och med paul... (A) , och Med Dimitri,Daniel ! , aldrig pratat me han när jag vart i Sverige.(om någon inte vet så var han min största kärlek) hehe :)

De är typ det i kort som har hänt :) najsnajs :) Pussar / Nicole

Kommentarer
Postat av: emily

detaljer nästa helg, eriksdalsbadet!

2010-02-03 @ 22:40:20
Postat av: Nicole

Vrf kommer du dit nästa helg :O

2010-02-04 @ 17:18:17
Postat av: emily

UGP ju?????

2010-02-04 @ 21:48:25
Postat av: Nicole

vaaaa redan :O



är de där jag ska simma 200 fjäril ?? :O

jag som har vart sjuk i fem dagar nu -.- kommer gå åt helvete...

2010-02-05 @ 17:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0