22:08

Ska upp tidigt imorn, borde gå och lägga mej. Det lockar! Sitter i köket och pluggar matte, de går väl halvbra, har ju datan framför mig. orkar inte att Ingegerd går så fort fram i matten. För två veckor sen låg jag och Linnea typ 4 sidor före, nu är vi efter. Aja, vi gör iaf alla talen. Jag fryser som fan oxå :( .Simträningen va jobbig idag, trodde de skulle vara lugnt och skönt, typ gå upp efter en timme (har ju vart sjuk) , men kom tillbaka och körde ett maxpass :(.

Imorn är det heldag så den dagen kommer vara dryyyg. Men på onsdag har jag och Linnea planer ! . Vi tänkte först gå och leta praoplats för våran, tvådagarsprao.. -.- . Sen är det ju skola, sen ska någon från min sida skjutsa till grekiskan. efter det tänkte vi gå på bio :)! hoppas de blir så, skulle vara najs.

 -  bara för att


Aja jag ska sova nu, pussar :) / Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0