Gott med pannkakor ...

Hej hej !
Idag började jag skolan halv 1 väldigt chill med sovmorgon :) Typiskt mig och Nicole och missa tunnelbanan, (två stycken) Då vi var tvungna att gå in och köpa skavsårsploster till mig. Men vi hann till spanskan ändå.
Efter så hade vi kemi vilket var ganska okej då jag äntligen börjar förstå något, så det är inte så svårt.
Efter skolan så åkte jag och Nicole hem till henne och hade det väldigt mysigt på balkongen och åt mina hemmagjorda pannkakor, asgoda blev dem !! Nu ska vi plugga lite trodde jag iaf ... Nicole gick raka vägen och satte sig framför Simpsons, inte ovanligt!! Men seriöst så behöver vi plugga. På fredag är det något litet prov eller vad man ska kalla det i Biologi B, har någon Svenska redovisning om tidsepoker, hålla någon föreläsning för ettorna om KUS, Spanska prov på måndag sen måste i plugga lite matte. så måste plugga nu det ska bli en rolig helg och tänker inte låta helgen gå till spillo med en stor godispåse och matte C boken som förra helgen ...
Så nu ska vi plugga ... (efter Simpson) om jag känner Nicole rätt!

Lite mysiga bilder från balkongen !! Självklart på min hjärtapannkaka också.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0