Saknar !!!

Har igentligen ingen tid att blogga men va faan pallar inte sitta och mata in fakta om Jean-Jacques Rousseau ...
Väldigt mycket plugg nu jag blir galen, det som får mig att kämpa är min älskling. Ni som inte vet vem de är så är det min pojkvän som bor i Grekland. Jag vet att ni kanske tycker att jag är dum i huvudet som har en pojkvän i Grekland och jag vet inte själv hur jag ska ta mig till för jag saknar honom varenda jävla sekund. Har fått frågan varför jag inte kastar honom och satsar på en kille här, det är något jag vill men inte kan göra! Han är den ända killen som har fått mig att känna mig speciel, den månaden jag va i grekland var jag så glad jag aldrig har varit förut. Mina känslor till honom är obeskrivliga!! Han är den ända killen jag har känt så här för och bara genom att kolla in i hans ögon så får han mitt hjärta att slå snabbare. 10 månader kvar tills jag ska träffa honom, vet inte vad jag ska ta mig till !!!




Här är en bild från när vi precis kommit upp från ett underbart nattbad under stjärnklar himmel!!
Den natten kommer alltid att finnas i mitt hjärta ... 

//pussar Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0