Usch !

Har nyss varit hos doctorn och jag mår skit dåligt !!
Borde inte gått till skolan idag men jag har två prov och en kemilabb som ska vara klar tills imorrn så måste gå till skolan. Jag hade öroninflammation och så hade jag även öroninfektion i trumhinnan så han sa att jag ska vila ligga hemma för att jag borde ha jävligt ont! Vilket jag har speciellt på nättarna då jag inte alls kan sova :(
Så jag går på alvedon, pencelin och örondroppar för tillfället, inte kul !!!
Fy faan vad stress kan fortfarande inte logaritmer och skit sen ska jag läsa 46 sidor som jag har prov på med feber asså gud vad jag inte orkar !! Ska fira att det är helg sen om jag inte ligger hemma sjuk helt förstörd.

Ska slita med 46 sidorna nu, sen blir det sovdags och upp klockan 7 då man ska på fördjupning. Börjar igentligen 1. Suck asså, ingen sovmorgon för mig. Ska nöta matte imorrn :(

// Pussar Linnea

Kommentarer
Postat av: Diana

Stackars dig, hoppas du blir bättre snart!

2009-09-19 @ 11:54:36
Postat av: eemmaLindqvist

fin blogg har du :)



www.emmalindqviist.blogg.se

2009-09-23 @ 15:05:50
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0