Tråkhelg



  • Fattar inte att helgen blir såhär även om man inte har plugg :O. får satsa på söndag kväll xD


    Nu har jag och Linnnea suttit uppe två "gåutkvällar" i rad. I fredags gick vi inte ut och gjorde något , för då skulle hennes älskling logga in, och jag stanna hemma och höll henne sällskap hela kvällen.
    Idag var hon riktigt trött ,efter gårdagens sena chatt,och dagens tidiga jobbmorgon. Plus ska jag simtävla imorgon bitti, så vi satt hemma i soffan en kväll till. Linnea somna tillochmed ! .

    Ajatävling imorgon. Insim 10 på eriksdal, (skönt), och jag ska simma 50 bröst och 50 fjäril. Är helt otränad så vi får se hur det går x)
    Imorrn måste jag fylla på mitt comviq 3000 fria sms (A) ...

    Bästa vänner föralltid ♥
  •         

                   //Nicole


Kommentarer
Postat av: Linnea

Å vad gulligt :) , älskar att du tog bästa bilderna på mig också !!!

2009-09-27 @ 17:49:55
URL: http://cantstandthis.blogg.se/
Postat av: emily

söta:)

2009-09-27 @ 18:44:31
Postat av: emily

söta:)

2009-09-27 @ 18:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0