Tiden går fort !!

Plugg, plugg och ännu mer plugg är det enda jag kan säga. Har haft så mycket den senaste tiden men dom största proven är över nu. Matte provet var sjukt svårt, inget hon ens har gått igenom. fy faan mvg talen var hemska !! Typ ingen i klassen klarade det. Får väl vg på de provet. Biologin var inte så svår men hade inte pluggat alls, la ner mer tid på matten. Sen har jag skickat in kemilabben, blev faktist riktigt nöjd med den :D .

Är jätte stolt över mina smsyskon så duktiga. Alice vann med 11-0 när hon spelade match i helgen, min lilla suktiga målvakt som alltid håller nollan. Sen lilla syster som är 9 kom etta på hennes gymnastiktävling. Det är hrlt sjukt när hon gör flickis / volter på en bom. Grymt duktiga dom är !!

Igår firade jag, Hanna , Kay och Denise Nicole. Det var jätta mysigt och vi åt as god mat !! Sen kollade vi på en sjuk dåligt film. Fast jag asgarvade ändå XD
Hoppas Nicole laddar upp bilder från kvällen snart !!

// Pussar Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0