STRESS

Fy faan vad stressigt. Imorse när man kom till idrotten skulle vi hålla en liten lektion och vi skulle då hålla kordination och vi valde att ha dans. Hehe Cindy och Hanna hade tänkt sig nåon street dans men nej det slutade med att vi skulle lära ut Grekisk folkdans, älsklingen min borde vara stolt över mig (a)
Men på idrotten säger Hanna att labben skulle vara klar till 12:00 inte 24:00 som deadlinen alltid brukar vara. Så slutade lektionen 10 åkte direkt hem för att finputsa labben och skicka in den. Finpustning in my ass, då fanns självklart inte dokumentet kvar så skickade in den för 3 minuter sen och fick skriva en hel labb på 10 minuter då jag kom hem vid halv 12 och datan fucka upp sig. Skänt att jag hann skicka men är inte alls nöjd med labben !!

Fy faan vad tragiskt det låter att skolka från matten för att göra sin biologi och stressa sönder. Men men nu blir det mer plugg med Nicole måste ta tag i det där med logaritmer, har prov på de på fredag. Vi går nog och sätter oss i parken med lite fika, mysigt mysigt :D

Bilder på mina nya smycken kommer snart.

// Pussar Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0