Skoltrött !!

Asså shiit varför faan valde jag natur ! Mitt liv går ut på att plugga det är hemskt !! Speciellt när man sätter så hög press på sig själv och inte blir nöjd förnst man har fått mvg. Fick tillbaka kemi provet och labben idag. Fick vg på kemilabben då utskriften var helt fuckad så man såg typ vart tredje ord jag skrev. Fy faan vilken inport svenska det blev ... Så hon skulle skriva ut den igen och fixa så hon kanske höjer betyget. Fick MVG minus på kemiprovet som var assvårt !!! Fy faan vad stolt jag är, fick igentligen vg men klagade upp betyget till mvg!! Hihih fixade så att 5 andra också fick mvg !! Grym man är :) Tror att läraren hatar mig nu .. All min ilska gick faan ut på stackarn..

Men idag gav hon oss ett prov till på onsdag, så det blir sitta hemma o tok plugga igen få vad hemskt !! Orkar inte mer nu ... !!

Tur att jag har något som lyser upp min dag. Min söta lillasyster som säger Nea jag älskar dig så fort man kommer hem !




// Pussar Linnea




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0