Skola

Då var det måndag igen :( ... Men dagen är ändå ganska chill börjar halv 1 med spanska där vi har ett litet förhör jag måste plugga till nu !! Sen har vi kemi och vi ska få tillbaka våra labbrapporter hoppas jag ! Sen har vi mentalträning, helt sjuk onödig lektion som vi får betyg på. Förbättrar andning, självförtroende och självkänsla.

Nu ska jag upp till Nicole äta lite bullar ... eller hon ska äta bullar har faktist börjat mitt nya liv idag :D Inge mera sötsaker eller godis innan julafton, men vi får se hur det går. Jag och Nicole ska iaf plugga lite spanska innan vi drar in till skolan. Blir käka på ica idag innan spanskan.

Längtar tillbaka till tiden när jag o Nicole va så här små, fy faan vad roligt vi hade, lekte hela dagarna och bara njöt av livet. Spola tillbaka tiden tack !! Nu är det plugga Matte C tillsammans på fritiden. Längar till STUDENTEN !!!!




// Pussar Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0