Seg dag

Hej hej!
Idag har varit en ganska jobbig dag då dagen började med att jobba! Gud vad hesmkt det var att jobba, fick värsta livsångest. Nej men seriöst ska nog säga upp mig. Ett tips till er, bli aldrig telefonförsäljare!!! Men får se hur det blir med att säga upp sig, pengar måste rulla in på något sätt. Efter jobbat så åkte jag, Dennis och Amanda och åt pizza på Venesia, skolan började inte förnst 10 i 2. Skulle plugga med Nicole sen när vi kom hem men det blev uppskjutet som vanligt så ska äta med Nicole och Hanna imorgon innan skolan så får vi lite gjort då!

Måste bara påpeka att jag och Nicole är superduktiga som var ute och joggade idag också, hade självklart på mig dem sexiga jogginbrallorna (a).

Saknar min älskling så mycket !!! Ska ta och ringa honom nu !! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0