pappas födelsedag !!

Hej hej !
Idag fyller pappa år , hmm ... 43 blir han ! Gubbe nu faan. Eftersom man sagt upp sig på jobbet så har man absolut inga pengar så städade hela huset. Alla som har varit här hemma vet hur de brukar se ut, men nu ser det inte ut så ! La ner 6 timmar på att städa, fy faan vad tråkigt de va . Men pappa blev glad iallafall! Var dock inte så sugen på att vara snäll och städa eftersom att jag bråkade och va jätte sur på mamma. Tror hon hade lite skuldkänslor som hon alltid får (då hon alltid kommer och säger förlåt jag älskar dig 5 minuter efter hon skällt ut mig) men hon kom hem med en jättefin svart kappa från Veromoda, blev jätte glad :D Laddar upp bild imorrn.

Igår va Jag och Nicole på bio där vi träffa amanda, magdalena och matilda. Vi såg the ugly truth den va faktist riktigt bra ! Så fick vi skjuss hem av matilda också, haha det va jävligt läskigt då polisen slicka oss i ärschlet från heron ända hem, hehe åkte lite olagligt...

Känns lite tragiskt och sitta i sängen och blogga en sån här lördakväll men har typ någon öroninfektion, jätte ont i halsen och allmänt seg !! Så orkar inte göra så mkt, hade tänkt och plugga till matte och biologi provet och tänkt o börja på kemi och biologi labbrapporten men har inte ork till att öppna böckerna. Har lovat Johanna att möta henne imorrn klockan 9 och jogga fattar inte varför, kommer dö om jag ska jogga i det här tillståndet!!

Idag var även jag och Nicole nere i skärholmen, nicole köpte sin svarta kappa som HON vägrar lägga upp bild på ... ska tvinga henne . Lillsyrran köpte min svarta peakjacka för 1000 så måste hitta en ny men det finns fan ingen jag vill ha :/ Får leta vidare

Grattis pappa :D !! <3

Många pussar // Linnea


Kommentarer
Postat av: Nicole

Min pappa fyller 57 i sommar, skryt inte me att din pappa är gubbe !

2009-09-14 @ 00:39:58
Postat av: NICOLE

OCH ORKA TA ALL ÄRA FÖR DET STÄDADE HUSET, :O !!

2009-09-14 @ 00:41:20
Postat av: Anonym

Shitt kolla hur taskiga de här hemska männiksorna är mot Amir och Foki och massa andra http://greenbeans.blogg.se/2009/september/just-some-thoughts.html#comment tryck på länken

2009-09-14 @ 01:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0