Mixat

Medan jag väntar på att en människa ska logga in på msn passar jag på att blogga.

Idag har varit en lååång dag med FYRA lektioner, Svenska, Matte, Biologi och Kemilabb. slutade vid tre och gick direkt och träna, vilket var dumt. Nu sitter man ju här med halsbränna och är superförkyld !!!. yeah ... -.-

Sen harjag Klippt håret också :O, Linneassyrra Amanda klippte det typ i nipples längd x) . Jag blevganskanöjd med det förutom attdet är ovant och hemskt i toffs (A).

Countdown- 5 dagar kvar och jag har varit i centrum med Hanna och Linnea nu :D . Kollade ut en höst"jacka" ett par jeansleggings och lite underkläder , najs:) .

Sen var det nya mongobilder från tunnelbanan, enjoy
         
//Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0