HAHA flum dag !

Idag har varit en riktigt flummig dag. Den började med att jag vaknade på golvet. Antingen hade Nicole haft en vild dröm och eller tvärtom, vaknade iaf av att Nicoles katt pussel bet mig i stortån. Inte kul !! Gick upp lite tidigare än Nicole för att tvätta håret, inte kul med fettigt hår. När jag duschat klart så hörde jag någon gå i hallen, trött som jag va klockan 6 på morgonen så var min första tanke självklart att det var Nicole. Jag behövde en handuk och gick ut för att be om den, men det visade sig att det var Nicoles mamma, det var lite pinsamt !! Där tar jag mig frihet och går upp och duschar hemma hos Nicole och dessutom hade jag inga kläder på mig. 

Haha lite flum under Kemin, Nicole rita !!
-Hanna: Jag har för faan inge affro !!

 

Efter kemin och coachtiden hade vi håltimma och skulle köpa mat på ica med matkorten:
Hanna: En baguette som vanligt!
Cindy: En macka och dricka.
Jag och Nicole: Kyckling, potatissallad, en tomat och en stor baguette!!

Haha när vi satt och rensade kyckling i skolan så stirrade alla, ettorna tyckte vi va störda!
Men de va lite kul och speciellt gott, vem tackar nej till ny grillad kyckling ??



När vi kom hem sen fick vi inte komma in i porten eftersom tre stycken små somalier satt i vägen och ville ta kort på en katt. När vi kom in tog dem upp katten och sa att den inte var farlig, vilket jag vet då det är min katt ...
Jag skyndade mig förbi och såg fram emot att chilla framför datan, men nej då hade Nicole tydligen bjudit hem dom tre små tjejerna till mig för att kolla på mina kattungar. Typiskt Nicole asså :/ Jag stog i en halvtimme och plockade upp och ner dom små stackars kattungarna för dem ville hålla dem och ta kort ! Gud inget liv dom gick aldrig och frågade om dom kunde få mitt nummer. Haha skumt men jag fick iväg dem tillslut och gissa om jag var arg på Nicole sen efter !!



Förlåt för den dåliga uppdateringen men har blivit bombad med plugg och det vet dom som går andra året på NV-linje !!


Kommentarer
Postat av: Hanna

FYI så köpte jag ingen baguette linnea, normal macka så HA! :P

2009-09-07 @ 17:44:06
Postat av: Linnea

haha men sorry då hanna !

2009-09-07 @ 22:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0