In action !!

Idag var jag och Nicole jätte duktiga som var ute o jogga ! Hehe är så stolt över mig själv. Ska ladda upp nåra bilder när vi sprang slingan.

             

Vi hade även vårt föredrag idag som gick jättebra vi fick högsta betyg på den !! Mitt under vår presentation fick Nicole ett ryck och började dansa grekdans... hon drog med mig också ! Kan läsa på Grekiska nu :D satt hela mattelektionen och tränade.

Sen åkte Jag, Hanna och Nicole till Il Piato och åt en sweet chilimacka den va as god ! Sen åkte vi till Skärholmen och Nicole kollade på presenter. Hon hittade en kavaj som va as fin på henne :D

Nu ska syrran klippa mig och Nicole, vågar hon klippa sig kort ? De får ni se senare när jag laddar upp bild !!
// Pussar Linnea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0