Helg !!

Fy faan va skönt med fredag och nästa vecka är sen vecka så äntligen får man sova lite !!
Idag gjorde jag om mitt biologi prov då det inte gick så bra för vi hade 9 uppgifter och redovisningar förra veckan så man prioriterade det största proven, fick iaf vg på den och man kunde bara få de så är nöjd ! :D

Fick lönen idag som sagt, jävligt najs !!

Haha det här är det jag får 150 kronor i timmen för. Lättroad unge eller vad, hon skrattar bara jag säger Hej !



Ändrade planer för helgen:
Lördag-
Jobba klockan 8, inte kul !!! Blev typ ingenting med klassgrejjen så får väl hitta på något annat!
Söndag- Bowling med Nicole, Hanna och Cindy om hanna fått sina  pengar, vilket inte va säkert :/ Annars blire väl bio med Nicole eller något :) Plugga inför spanskan och läsa doktor glas också :( !!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0