Helg snart :D

Imorgon är det fredag :D !!!
skit skönt att det är helg nu, orkar inte med skolan fy faan vad trött man är. Aja nu är det mesta klart får se hur det blev när man får tillbaka resultaten.

Igår va det grekiska och det var skit kul, vår lärare e as bra och kan läsa och stava, vilket är as svårt då det finns 8 olika i, haha blir att man använder fel i ibland, men men :D
Idag va det löndags tydligen, fick 600 kronor för att passa Emilia 3 dagar. Får 150 kronor i timmen så jävla nice, gör typ ingenting !! Och imorrn får jag min andra lön så imorrn blir man rik :D !

Planer för helgen:
Fredag-
Blir nog en chill dag, har hel dag eftersom att jag har kemilabb så kommer nog vara as trött, och min Grek kommer logga in på datan för första gången på en vecka, han har flyttat så han har inget internet, så ska prata massa med honom :D <3 Kanske hittar på något men tror inte det måste vila !!!

Lördag- Kanske blir någon chillsak med klassen, om de är flera som e på. Vi får se annars hittar jag på något annat. Lite kul måste man ju oxå ha (a)

Söndag- Ska bowla med hanna, nicole och kanske cindy !! Hanna har lovat det nu så ...
Kanske ska med och kolla på söta syster när hon tävlar gymnastik. Hon är så jävla duktig och det var länge sen jag kollade på henne.

Är man vig eller är man vig ?!



// Pussar Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0