Grekiska lektionen gick åt helvete !

Äntligen hemma !!!
Den där Grekiska lektionen var inte något för mig, haha tror inte Nicole och Johanna var så nöjda heller.
Men har lixom aldrig läst grekiska bokstäver och så skulle man anteckna på grekiska, det var knas !! Förstod ingenting... Jag, Nicole och Johanna var där med typ 5 stycken 6-åringar. Lite pinsamt när dom garva åt en för att man var värdelös. Haha men ska dit nästa onsdag också för dom har tydligen fixat en privatlärare till mig, Johanna och Nicole. Hoppas den läraren kan svenska iallafall, annars blire lite svårt!!

Nu har jag duschat och precis käkat nudlar, va as hungrig!! Efter blir det lite plugg om Romatiken som ska redovisas imorrn. Ska försöka lägga mig tidigt inatt så jag kommer upp imorrn klockan 6.



Det var smarrigt med nudlar !!

//Pussar Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0