Fullt upp !

såå, nu är det dagsatt skriva lite och sluta pusha fram skrivandet. Vilket jag även gör med dom sista dagarna i greklandsdagboken ( en månad sen). de blir ju snålt med tid och så har man en förmåga att skuta upp saker (A)
Iallafall, ska berätta vad jag gjort hela helgen nu .


Fredag- Eftermiddags-vecka i skolan så vibörjade inte fören vid 10 i ett, såååå skönt :D. Jag, Linnea och Hanna åkte lite tidigare förr att köpa lite mat. hanna köpte nån färdig baguette, säkert kyckling-curry,och sin traditions-pucko. Jag och Linnea slog till, vi körde ihop båda våra matkort och fick råd med massor, 70 kronor! . vi köpte en stor ramlösa, en baguette, tre-packfestisar,två yoggi-yalla och nått mer (tror jag (A)). Vi satte oss med maten och plugga lite inför Biologiförhöret. Sen genomled vi tre långa lektioner innan vi sluta, runt fem.

Jag Linnea och Hanna sa Hejdå till Cindy,som skulle till en kompis i hagstra eller ngt liknande.Vi hoppasen på bussen och efter kanske 10minuter ringde Cindy,hon ville att vi skulle med henne och träffa en kille och hans kompisar. Linnea satte en gräns och sa: bara om vi drar efter 20minuter. Vi mötte henne i slussen och åkte sen vidare. När vi komfram så varde första vi stötte på en gubbe som ville prova Cindys högklackade skor, men han hade tyvärr lite för stora fötter.. vi kom fram tillhansportoch det börja regna. Vi väntade på dom som, turned out to be, han.Han presenterade sig som Chico  fick sina 20 minuter med Cindy. Han visade os sen vägen till bussen mot liljeholmen och böt för att åka hem. Jagoch Linnea hoppade avpå våran station och de andraåkte vidare.

Vi valde attsvänga inpå McDondals och äta middag.Även Johanna (syrran) kom nerspringande då hon hörde vad vi skulle äta. vi gick sen hem, Linnea hem till sig (gäster= fika) och jag oh Johanna hem. Jag och Johanna satt och kollade på tv medan timmarna gick. Ami ringde och sa att jag skulle komma p fest, det var i närheten men jag orkade inte. Sen Ringde Cindy och sa att jag skulle sova hos henne, det var ett mer attraktivt förslag.

Jag packade min väska och gick mot tunnelbanan. hon mötte mig i fittja, där jag även fick vinka till hanna, och vi åkte vidare till Alby. viträffade snabbt två tjejer hon kännde, Eva och Rita. "vi" bjöd hem dom till Cindy och även Natta kom över. Vi hade det mysigt tillsett killgäng kom över. Tjejerna drogsnart och jag och Cindy var ensamma med killarna. No details. tiden gick och dom åkte hem vid halv fem.jag och Cindygick och la oss på en gång:P

Lördag- Jag vaknade vid 10, av väckarklockan. Nu var det dagsoch gå på en lunch med simmare och gamla favvotränaren Gert, självklartgår jag upp tidigt för det. Cindy lämnade mig vid albystation och jag åkte intill Gullmarsplan. Vi åkte sen med bilar för att komma hem till Gert i Skogås. Vi hade det trevligt, och han bodde fint och hade typ årets trädgård :O , skitnajs! .jag fick sen skjuts ända till aspudden, thank god !, ochåkte sista biten med tunnelbana.

jag kom hem och snart kom även Hanna och Linnea. vi satte på musik och gjorde drinkar!. sen ville Linuskomma och det fickhan. Vi gick ner tillCentrumochköpte lite saker, jagköpte ostbågar(A)och Hannaoch Linnea dela en godispåse. Vi gick hemmåt och raggaäven på Cindy så atthonskulle komma över :D . först kom Linus och snart kom även Cindy. Vi hade en riktigt trevlig, rolig och mysig.. Kväll och jag och linnea fick även camma med några sjukt ssnygga killar. sen blev det dags för folket att åka/ gå, hem då mamma skulle komma hem från Spanien snart. jag blev lämnad ensam med katten och cammen :). när mamma kom hade jag dock krupit ner isängen men vakna då honskulle hämta sitt täcke (som Linnea lånat för två dagar sen). Sen somna jag(A)
våra underbart goda drinkar.

Söndag- Jag vaknade och kollade på simpsons/ Family guy ( I know bloggtid). Jag fick ettsms av en kille i Grekland ( hemig identitet(A)) som ville camma, och självklart gjorde jag det! :D. Sen smsa Hanna om att hon kommer vid två,shit en halvtimme. jag hoppa in iduschen och var klar när hon kom. även linnea kom uppmed Mållgan och Milla som hon varbarnvakt till.vi kom på att det skulle vara lättare att plugga om mållgan och milla hade några leksaker/en film attunderhålla sig med så vi gick ner tillLinnea. snart kom även Linus. Vi bakade, fikade och kollade på film och under tiden droppade Linneas familj in. vi upptäckte när vi skulle börja plugga attvolymen varför hög så vi gick upp till mig igen !. vi fick vårt plugg gjort och alla åkte/gick hem. Familjen åt. Linnea kom upp. Vi kollade påtv under resten av kvällen. Men nu villjagsova (avispå Linnea som  ligger och snarkar i min säng). Godnatt . puss:D //Nicole

Spece på tandgentbordet är trög omni inte listatut det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0