Första tävling !

Vaknade vid nio, och typ åt frukost. Sen gickjag,johanna och lovisa  (som skulle få skjuts till tunnelbanan).När vi kom ner såg jag Nikola sitta i bilen. Blevriktigtglad atthon skkulle med :D .

vi åkte iallafall till Eriksdal och simmade 50Fjäril på första passet. Jag fick 33, nånting och persa med 3 hundradelar :D . Jag blev riktigt nöjd, eftersom att jag inte tränat. på 50 bröstsimsimmade jag över pers -.-

Men mellan passen var jag och åt kinamat med Emily :D Det var riktigt gott (:O .) och trevligt :) . Vi pratade om bland annat vad som hänt i sommras...

Sen var jag med Linnea, Cindy och Hanna och bowla. Det va såå kul:D
 Linneavann -.-, med tur... jagkom två Cindy trea och Hanna förlora, hon skyllde på handvärk, Men jag tror det vardom påbanan brevidsom distraherade henne ^^ . aja, hooppas vi gör det här nån mer gång :D .  

Godnatt ,kram / Nicole


Kommentarer
Postat av: emily

Haha! Vi måste träffas längre nästa gång! det var mysigt! :D

2009-09-28 @ 22:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0