I have a dream !

Hade en fett mysig dröm inatt. Jag kommer ihåg att det var utanför huset, men i drömmen sa jag att vi var utanför Mustis hotell :o . ´Men iallafall, jag och Fation lekte och hade kul som vanlig , men tillslut bar han upp mig, vi tittade på varandra , han kysste mig, jag kysste tillbaka :O ,han sa, Har velat göra det där länge nu!  sen bar han iväg mig (bort från mustis hotell), till stora gården, vi la oss i gräset och prata och kysstes lite mer. sen kom Lorri och hans familj som skulle åka hem, och min mamma bjöd dom på Tacos, x) . då försvann Fation . Precis när jag skulle få Lorris nummer...  vakna jag av att morfar kom och hämta mormors väska som hon glömde igår.


                                Älskar bilden på oss, den talar för sig själv :) , saknar !

 också tacosen !:P , blev sugen -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0