Dagen & Sommarbilder



Idag har det varit plugg hela dagen. men fick ändå inte så mycke gjort -.- . aja slappat hela dagen iallafall. Sen kom mormor, morfar, Åsa och Lelle och åt middag hos oss, jättegott :D.

Här kommer bilderna från fikat igår, och de första på mej i kort hår !




Måste väna nu ett tag på att bilderna ska laddas upp så passar på att ladda upp lite bilder på underbara killar, från Grekland :) .

 Keidi-alltid Glad, Umpa-umpa- Linneas ex, Råttan-alltid miner på bild.Jag och Johanna.
 Keidi, Umpa-umpa, Råttan (I kill you) Linnea
 Bush- hans fina muskler♥
vi försökte gömma oss. Men dom hitta oss :P
 Sötisen- såå underbar !, hitta ingen bättre bildkeidi-en favoritkille
Fation- En favorit!, hade alltid kul med honom, syns lite på sista bilden uppe i högra hörnet (A) Jag ♥ våra blickar på första bilden !
 Katten & Fröken Fräken- Syskon,bild 1,Glasögonormen (min kompis)och Katten (Johannas heting),bild 2,Fröken Fräken, min lilla bästis haha.
Lite coola bilder från stranden :)
 Råttan- Görankiller !, han mörda vår madrass -.-

Klar :D // Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0