:D

Va och red idag , gick väl ganska bra faktist. Efter ridningen så tog jag snål skjuss hem med vanessa på moppen, haha amanda fick åka bakom therese vilket jag vägrar göra om du vi ramla  och skrapa upp hela benen förut!! Min skjussare vanessa litar jag på och hon är säker!! Så jag passade på att gå till Annika eftersom vi typ blev avsläppta där, valde ut ett par jätte snygga smycken. Ett halsband,  två armand och ett par örhängen. De kostade 2000 men skulle igentligen kosta typ 4000 om jag inte skulle få det för inköpspriset. Det är skönt att man har en gudmor som jobbar på dyrbergkern så man får massa fina smycken !! Lägger upp foton imorrn. Fick även massa kläder !! Typ rena rama julafton här ju :D Åh snart fyller Nicole år måste köpa något till henne också.

Men nu ska jag sova upp klockan 6 imorrn och ha gympa även fast jag har öroninfektion och halsbränna...





Va bara tvungen underbara bilder på mamsen o papsen <3

// Pussar Linnea


Kommentarer
Postat av: Vanessa

vad bra att du tycker jag är säker att åka med, tvekar ibland själv på det xD<3

2009-09-15 @ 21:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0