Blandat ..

Nu ska jag på grekiska i 3 timmar, vet inte varför någon impulsgrej jag fick. Åker till Grekland varje år så kommer iaf få nytta av det. Men vet inte hur jag ska orka somna på tunnelbanan, hihi kan ladda upp ett foto på de senare. Fick et as gulligt sms från älskling igårkväll så ska väl inte klaga, är as glad :D
Han skrev att han älskar mig men inte haft tid att ta kontakt med mig, förstår de eftersom han håller på att flytta till volos.

Nicole ska dööö !!
5 minuter efter att jag kom hem plingade de på dörren, ingen hemma (ovanligt då man har 6 syskon) så jag var tvungen att gå o öppna. Gissa vilka som stod där om inte tre små somalier! Dom fråga om dom fick ta ut min katt och frågade om dom fick klappa Hussein?! Vem faan är Hussein va min första tanke ... De va tydligen en av mina kattungar som dom döpt. De andra hette Rita, Sara och Twinie. Asså skumma typer !!! Hoppas dom inte ska hålla på och terra mig nu ... I sånt fall så Nicole säg dina sista ord !!!


Hihi, får hoppas att redovisningen imorgon går bättre än vad de gjorde på träningen idag, annars kommer putte och hanna döööda mig !! Skulle redovisa i max 2 minuter, Men jag stod o konstant garva i 2 minuter och pratade i 3 min så ... får hoppas att jag inte får ett anfall imorrn (a) En STOR del var nicoles fel också !!

Måste dra NU grekiskan börjar ... Bloggar senare ikväll
Pussar Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0