Blandat !

Idrottslektionen- Idag ledde jag, Linnea, hanna och Linus en "halv lektinon", vi drog över på tiden(A), om KUS, orkar inte förklara vad det är igenså berättar bara lite om hur det gick. Lektionen vi höll gick jättrebra ! , alla satt tysta i gräset och bara lyssnade. men såvar det jagHannaoch Linnea som var där en halvtimme innan alla andra, det var för att sätta upp våran grupps tipsrund-lappar. men så var det dilemmat vi funderat över under (haha över under xD)hela dagen, hur skulle vi sätta upp Lapparna. olikt hanna så sa hon- vi löser det när vi kommer dit, typ på någon ica i hammarby sjöstad. När vi väl var där så kännde jag och Linnea attvi inte ville slösa några pengar, så vi körde en budgetvariant och fråga två byggmän  om de hade några spikar på sig. nej de hade dem inte, men en av dem lovade att han skulle sno några av snickarna, och de gjorde han xD. Så spikade vi upp våra tipspromenad frågor med en sten :)

Simningen- Idag följde Linnea med på simningen, honsomnade några gånger men det var kul ändå. Pappa hämtade oss och visade sen vart vi ska ha Grekiska från 5-8 imorn. jag vet, överdrivet lång tid:O.

IDOL och nytt plugg- Idag började idol auditions, och det är ju fan de bästa med hela idol. Kollade dock inte idag (simpsons (A)) men ska kolla nästa gång :P.

sen har det juhänt något mer :O , vi har fått massa nytt plugg. Jag som precis trodde allt var över. Fortfarande kvar vår svenskarevovisning, Två labbrapporter, kemi frågeskit(hittar inte ordet)! matte och Biologiprov nästa vecka. sen någon idrottsuppgift om  vad lektionen vi höll...Säger bara... god deam it !

Countdown- Nuär det jubara9 dagar kvar tillja fyller år, men vet inte vad jagska önska mig.! enannan sak jag inte heller vet hur jag ska fira. jag och Linnea ska iallafall ner till SKHLM-centrum imorn efterskolan och så ska jag kolla runt.

Dagens önskning- Hanna, sätt upp håret någon dag den här veckan! 

Sen var det lite sommarminnen, från Alonissos . självklart kommer det bilder som ingen sett, någon gång. 

Video På när Johanna hoppar från votsi, 25meters höjd. modig syrra !




Video på när Bush hoppar från votsi, lägg märke till kroppen:)


många Pussar //Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0