Arghh !

Jag skulle ju skriva dagbok, men så blev det inte!. Jag hann skriva nått ord innan det plinga på dörren. Det var Linnea! hon uppehöll mig en stund tills jag börja chatta och cama med Bush, Fation och Baci. Sen fortsatte jag sitta vid datan tills det blev mat, cama lite me ngn turk och GrekDimitri. Sen var det plötsligt mat !, jätteegod wok som mamma och Jem fixat :) . Sen satt jag och Johanna vid datan tillsammans, ! Sen ducsha jag och gjorde mig iorning för sängen, och nu ligger jag här på rygg med datan. Min Viljestyrka och kämparglädje är så sjukt dålig. Måste fan sätta mig i porten med den där jävla boken och en penna, INGET MER . då kanske jag skriver klart den.. Nej då skulle jag säkert läst den x) .
Help me ? (A)

 Den här bilden kommer ni nog se mer av xD -.- .. Ska kanske läsa dagboken för att få lust att skriva ? , har fan lust att få lite Flashbacks :)

Countdown - En timme kvar och jag orkar inte vänta den (A) . säger såhär, i vissa länder är det bara två dagar kvar ! :D ♥

Idrott om några timmar -.- . 9 ! , vakna om 7 timmar, haha Godnatt :D !!!

/ Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0