Väntar på Linnea

Nu sitter jag här och väntar på att Linnea ska komma upp. Hon ska sova här för hon kunde inte gå upp imorse. Fick smyga ni i hennes hus och väcka henne imorse. 
 

Eller näe, fick nyss ett sms. Jag sover hemma. tack tack ;O .

Aja lägger väl in gamla bilder på oss ändå ..

Vi som typ sexåringar.  Ser ut som att vi hade någon planersr nått :)



Kanske var 13-14 här ?


Här var vi inte gamla, runt 14 .



 Grekland år 2006, små pluttar alla tre x)




När vi fick för oss att skaffa lugg / rött hår, och jag inte gick någonstans utan mina diadem. Pinsam period !




Grekland år 2007, lite sötare, fortfarande bästa vänner.




one year later, Grekland år 2008



Vandringen i sommras, osminkade om någon tycker att vi ser yngre ut ände föregående bilderna x)


Grekland år 2009, love it :) , längtar och saknar <3



Hoppas vi håller ihop tills vi dör <3 :) Från ett år - resten av livet :)

Love / Nicole
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Förlåt att jag inte kom upp, men ska sova nu !! Är as trött och allmänt seg i hela kroppen. Du vet att jag älskar dig också !! <3 FAST HATAR ATT DU TOG HELT FUCKADE BILDER PÅ MIG !! haha ska faan också ta o lägga upp lite bilder senare så får inte alla en bild av mig att jag såg ut som ett miffo !!!

2009-10-06 @ 22:29:20
URL: http://cantstandthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0