Trött !!

Håller lätt med Nicole det blir en tidig dag kväll idag måste sova, har ju heldag imorrn. Känns fel att jag sitter här och klagar att jag har heldag när typ alla går de tiderna varje dag. Aja man har ju blivit lite bortskämd med de här tiderna. Slutar lixom 10 över 11 på torsdag och sen vecka så börjar jag 2.

Kom nyss hem från stallet som jag gick till fast jag inte orka. Gick jävligt bra idag så vet inte om jag ska sluta eller inte. Men har lite tappat intresset.

Slog på tvn och vad kommer då? Jo Svenska Hollywoodfruar fy faan vad jag stör mig på det pogrammet. Hur kan man kolla på det de är ju tragiskt. Aja byter kanal direkt har annat för mig än att sitta och kolla på den här skiten !!

// Pussar Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0