Torsdag

Idag var jag på bio med Nicole, Thilde och Mållgan. Vi såg upp den va faktist bra ! Riktigt häftigt med 3D. Om en halvtimme ska jag och Nicole ner till centrum och träffa hanna, ska väl fika och prata lite eller något. Trevligt trevligt ...

Har varit ett riktigt segt lov, men men man ska ju vila upp sig lite, sen har jag varit sjuk för den mesta delen, har fortfarande öroninflammation. Fick tillbaka provet fy faan vad glad jag blev fick MVG, sjukt stolt över mig själv, men satt ju och pluggade 10 timmar dagen innan så förtjänar mitt mvg !!!

Nicole blev så avunsjuk på att Johanna fick välja en bild så hon tvinga mig och lägga upp sin favorit bild på min pappa XD !!



// Pussar Linnea

Kommentarer
Postat av: Björnen

Wihooo :D jag och nicole is so in loooove with your papa :'D <33

2009-11-06 @ 19:33:34
Postat av: Linnea

Haha, ofcourse !! :D

2009-11-07 @ 19:15:27
URL: http://cantstandthis.blogg.se/
Postat av: Nicole

Blanda inte in mej :o, jag är inte kär i roggan ! spec inte in looooooove ... wierdoo johanna.

2009-11-07 @ 23:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0