Tidig kväll

Heej allihop :) 
 
Imorse när jag vaknade kände jag att jag inte sovit ut. det är de värsta med skiftande veckor, att man ställer in sig på att gå upp vid 11 en vecka och nästa vecka gå upp vid 6. det är skitjobbigt x)
Så idag på träningen var det fart4 pass och jag dog och mådde skit så det gick inte så bra x( . min tränare sa däremot att de var den bästa träningen jag gjort de senaste två åren... va olika folk kan tänka.
Nu ska jag gå och lägga mig om 20 minuter och snacka lite med Johanna (hon ska sova inne med mig idag), och ladda upp länge inför HELDAGEN imorn. Tränarn ville att jag skulle simma imorgon bitta, no way (A) .

Min älskling (:

Kram / Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0