Släktträff !

Sitter i köket, där mitt internet funkar -.-, ska starta en film och kolla en stund innan ja går och lägger mig, börjar kl 8 imorn -.- ,


Nu har precis släkten varit här, eller aa den Lilla svenska delen. Men morfar las in på sjukhus idag så han kom aldrig hit :(. Det var iaf trevligt och så länge sen, saknat det :D

Sen var de ju kanelbullens dag, eller bulledagen som Linnea säger, men det blev inga bullar idag trots att vi har hela frysen full ! :P Istället blev det min goda morotskaka, den var rätt uppskattad under släktmiddagen (A). Det sorgliga var när jag bakade den. skulle knäcka ett ägg så var det ett litet fjäderdun på ägget x) :(

puss Linnie, han hör av sig snart av sig


//Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0