Sjuk :(

Har inte bloggat på en dag men har varit sjuk som sagt, men när man väl blir av med magsjukan så får man ju öroninflammation hatar att jag alltid ska bli sjuk på loven !! Men trots att jag e sjuk så var jag och simmade med johanna två dagar, vi är as duktiga !! Hehe om man failade på beach 09 så varför inte satsa på beach 10 låter konstigt 2010 :P 

Idag lagade jag, Nicole och Johanna mat åt the pettersons. Lagade jätte god wok, trodde inte jag hade så bra skills inom matlagning. Men ni skulle bara veta. Lägger upp bilder på resultatet imorrn, ser riktigt smarrigt ut !!

Imorgon ska jag först till skärholmen och köpa en jättefin kjol, sen ska jag och johanna till stallet och filma när amanda rider. Sen måste jag till doktorn så jag kan få örondroppar.

En månad sen jag pratade med Nikos, fy faan vad jag saknar han !! Det är hemskt!!

Lite tråkigt och bara läsa massa text utan bild så var tvungen att lägga till en, frågade johanna vilken och hon sa att det här var ett måste !!

Haha Niklas och Pappa, Johannas absoluta favvobild !!



// Pussar Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0