Seg dag

Hej hej !
idag har det varit en seg dag! Ställde väckarklockan på nio för jag skulle gå ut och springa men jag somnade om och vaknade klockan 2 istället. Gick ner till centrum med Johanna, Nicole och Viktor. Dem åt på macdonalds men jag e så duktig och äter måltidsersättning. Har redan gått ner 2 kilo! Skulle byta mina träningsbyxor men de var helt slut. Nicole köpte någon neccesär och Johanna köpte ett par skitfina vinterskor och en hårsprej. Själv har jag letat överallt efter ett par skor men hittar verkligen inga !!

Men dom här är väl ganska fina, men kommer aldrig orka gå i dem där varje dag, vill ha typ ett par liknande som går över knät fast mindre klack, helst typ platta. Finns fan ingenstans.

Igår kollade jag på två riktigt bra filmer !! Bröllopsduellen och Baksmällan!! Min säng e på plats nu, sov skitbra i den och behöver inte vakna upp på golvet när nicole sover här :P

Ska säga hejdå till syster Alice nu hon åker till Barcelona i en vecka med Hammarby, så jävla orättvist !! Klockren bild, invigningen till Gothia cup. Knas Alice och hennes lag. Syrran spelar som målvakt !! Kommer sakna henne ♥

 

// Pussar Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0